lördagen den 17:e augusti 2013

Modemet 1, Hus 9

Kista Terrass, Kista

Uppdatering 2013-08-21:

Fastighetssverige skriver i dag att Vasakronan byggstartar Hus 8. Det är byggnaden som skymtar bakom Hus 9 nedan. Jag har inte sett några illustrationer, om någon har så skicka gärna en länk.

Fastighetssverige

En ny illustration av hus 9.

Vasakronan
Så då var ändå bilden nedan som jag postade i bloggen i juni månad ett fasadprov för hus 9.



Jag var lite osäker eftersom jag inte fick fasadprovet att stämma överens med illustrationerna nedan och jag funderade då på om fasadprovet kanske gällde någon annan byggnad, men så var det inte.

Tidigare postade Hus 9 illustrationer

Vasakronan

Vasakronan
Och slutligen en bild tagen i dag.



Vasakronan

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...